+90 212 2 800 800       +90 506 776 93 33

BOTOX VE DOLGU İLE TANIŞIN

Eskiye oranla botox ve dolgu yaptırma yaşının bir hayli erken yaşlara çekildiği söylenebilir. Özellikle yüz bölgesinde oluşan çizgiler, kırışıklıklar, çukurlar ve seviye farkları kişileri erken yaşlardan itibaren rahatsız etmekte. Botox ve dolgu bir birinin yerine çok kullanılır ve karıştırılır ancak işlevleri tamamen farklıdır.

Botox; yüz kırışıklıkları, buruşmaları, çizgilenmelerinde kullanılır ve buradaki kasları kısmı olarak devre dışı bırakır. Kaslar devre dışı kalınca mimikler eskisi kadar kullanılmaz ve bu kırışıklıklar açılarak daha genç, taze bir görüntüye sebep olur. Botox küçük iğnelerle yapılır ve ortalama 10-15 dakika sürer. Ancak öncesinde bölgeye lokal anestezik etkesi olan bir krem sürülür ve böylece hastanın ağrı hissetmesi engellenir. İşlem sonrası hasta günlük aktivitesine devam eder ve yaptırdığı işlem kimse tarafından anlaşılmaz. Yani öğle arası bile rahatlıkla yapılabilir. Botoxun etkisi geçicidir. Ortalama  6 ile 8 ay sonra işlem tekrarlanmalıdır. Hasta talep etmezse botoxu yenilemeyebilir ancak bu neredeyse ihtimal dışıdır. Çünkü bir kez botoxun etkisini gören hasta etkisi geçince kendisi hekime başvurur.

Dolgu; genelde yüzdeki çökmeler, çukurları doldurmak için kullanılır. Küçük iğneler yardımı ile yapılır ve lokal anestezi işlemi yapılırsa ağrısızdır. Birkaç dakika içinde işlem genelde tamamlanır. Hastanın günlük aktivitesini bozmaz ve hasta rahatlıkla işlem sonrası işinin başına dönebilir. Botox ile kombine edilirse sonuçlar daha da güzel olur. Botox gibi dolgu da geçici bir uygulamadır. Bazen hastanın kendi vucudundan alınan yağlar ile desteklenerek etki süresi bir hayli uzatılabilir. Dolgu da etkisi geçince hemen hastayı doktora gitmeye zorlayan bir uygulamadır.

Her iki işlem de yıllardan beri güvenle doktorlar tarafından uygulanmaktadır.

Size daha detaylı bilgi verebilmemiz için lütfen bizimle iletişime geçiniz:
Mobil: +90 532 238 19 19
Online Randevu İçin Tıklayınız