13 Kasım 2018 In Cilt Hastalıkları By

Kepek Nasıl Geçer?

Bir saç derisi problemi olan kepek hem kadın hem de erkeklerde görülmektedir. Birbirinden farklı nedenler ile ortaya çıkabilen bu sorun gerekli tedavilerin ardından ortadan kalkabilir. Peki ya insanları rahatsız eden bu kepek sorunu nedir? Kepek nedir? Kepek bir cilt problemidir. Her cinsiyette ve her yaşta görülebilir. Kepek kurumuş ve dökülmüş saç derisinden meydana gelir. Saç

6 Kasım 2018 In Cilt Hastalıkları By

Yıpranmış Saçlar İçin Öneriler

Saçlar Neden Yıpranır? Saçlar boyanması, işlem görmesi ve sürekli yıkanması sonucu kırılır, yıpranır. Saç kırılması ve yıpranması çoğu kadının korkulu rüyasıdır. Son derece bakımsız görünür. Saç doğal görünümünden çıkmıştır. Çoğu kadın saçlarını insanların beğenmesi için boyatır veya perma, afrika örgüsü, Brezilya fönü gibi işlemlere sokar. İstedikleri saçlarının güçlü ve bakımlı görünmesidir fakat çoğu zaman öyle

31 Ekim 2018 In Cilt Hastalıkları By

Saç Dökülmesinin Nedenleri Nelerdir?

Dökülmesi pek çok kişide rastlanan bir problemdir. Tek bir nedene bağlamayanın doğru olmayacağı bir sorun olan saç kökü olması kadın, erkek ve çocuklarda görülen belli başlı bir sorun olmaktadır. Saç dökülmesi insanlarda farklı durumlar ile ortaya çıkabilir. İnsanları etkileyen bir takım sorunlar saç dökülmesini beraberinde getirebilir. Yani her insanda görülen saç dökülmesinin nedenleri farklı sebeplere

23 Ekim 2018 In Cilt Hastalıkları By

Saç Dökülmesi

Sağlıklı bir saç derisinde bulunan 100 bin kıldan günde 100-150 adet kılın yıkanma ve taranmaya bağlı olarak dökülmesi normal kabul edilmektedir. Sağlıklı bir saç derisinde saç dökülmesi 3 yılda 2 ay süreler ile tekrarlanır. 2 aydan daha uzun sürmesi sağlıklı değildir. Saç dökülmesi tetikleyici nedenden 4 ay sonra başlamaktadır ve doktorun verdiği tedavi uyarınca 6-12

17 Ekim 2018 In Cilt Hastalıkları By

Kepekten Kurtulmak Mümkün mü?

Kepek sorunu her yaşta hem kadın hem de erkeklerin başlıca saç problemleri arasındadır. Çok sayıda insan saçlarını kadar temiz tutsalar da bu kepek sorunu ile karşı karşıya kalırlar. Çünkü kepek sorununa neden olan birbirinden farklı çok sayıda etken vardır ve insanları bu etkenler etkileyerek bu soruna yol açabilir. Kepek sorunu hem yaptığı kaşıntı hem de

Saç Derisi Hastalıkları

1. Fiziki sebeplerle meydana gelen deri hastalıkları: Delici, kesici, ezici cisimlerin meydana getirdiği yaralar, yanıklar, soğuğa bağlı olan çatlaklar, kimyâsal maddelerin tahrişine bağlı olarak ortaya çıkan yaralar bu gruptadır.   2. Parazitlerin sebeb olduğu deri hastalıkları: Bu grup hastalıkların başında uyuz, bitlenme ve çeşitli mantar hastalıkları gelmektedir. Ayrıca pire, tahtakurusu, kene gibi böceklerin ısırmalarından meydana gelmiş cilt

Aileler İçin Çocukları Güneşten Koruma Rehberi